RÁMOVÁ SADA Pinarello Dogma XC Full - Pure Red

Kód: PIF/DXCF/S/161 PIF/DXCF/M/161 PIF/DXCF/L/161 PIF/DXCF/XL/161 Zvolte variantu
159 000 Kč 159 000 Kč od 159 000 Kč - –20 % –20 % - až –20 %
G161 1
159 000 Kč 159 000 Kč od 159 000 Kč - –20 % –20 % - až –20 % 159 000 Kč 127 200 Kč 127 200 Kč 159 000 Kč od 127 200 Kč 131 404,96 Kč bez DPH 105 123,97 Kč bez DPH 105 123,97 Kč bez DPH 131 404,96 Kč bez DPH od 105 123,97 Kč bez DPH
Na dotaz Skladem. (1 ks) Skladem. (1 ks) Na dotaz Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
- 13.11.2025 13.11.2025 - Zvolte variantu

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

Rámy Dogma XC byly vyvinuty ve spolupráci s jezdci INEOS Grenadiers Tomem Pidcockem a Pauline Ferrand-Prévotovou.

 

 

Inovace:

  • Tento rám poskytuje extrémní tuhost zadního trojúhelníku a středového složení díky nadměrnému ložisku a otočnému bodu pro zadní trojúhelník.

  • Pouhé tři otočné body na zadním trojúhelníku obvykle brání pohybu zadního kola, ale jedinečná geometrie kola a integrace pružných vzpěr umožňují přímější cestování. Tyto inovace také šetří hmotnost, zlepšují tuhost a poskytují lepší spojení mezi jezdcem a zadním kolem.

  • Zadní trojúhelník se skládá ze dvou odlišných půltrojúhelníků připevněných k hlavnímu rotačnímu bodu pomocí jedinečného designu, kde jsou na rámech vylisovány dva čepy. Výsledkem je eliminace klasického vnějšího „mostu“, který umožňuje zkrácení délky řetězové vzpěry a přináší lepší ovladatelnost a reaktivitu, eliminaci kritických oblastí hromadění bláta a možnost použití širších pneumatik, což poskytuje jezdcům větší škálu možností. 

  • Kinematika zadního odpružení zohledňuje integraci pružných vzpěr pro maximalizaci přenosu energie při šlapání, poskytuje optimální kompresi/odskok při technických sjezdech a umožňuje maximální kontrolu jezdce. Použitím smíšeného systému ložisek a pouzder bylo také minimalizováno tření v každém otočném bodě. Pouzdra byla začleněna, protože jsou dostatečně odolná, aby absorbovala vysoký náraz a nízké rotační síly, které na ně působí, zatímco ložiska byla integrována tam, kde působí opačné síly (nízký náraz/vysoká rotace). To má za následek snížený rozptyl energie, zvýšenou reaktivitu zadní části a zvýšenou odolnost systému. Hodnoty proti stoupání a proti podřepu byly také studovány, aby se vytvořilo kolo, které vynikne jak v nejstrmějších stoupáních, tak v těch nejtechničtějších sjezdech.

  • Schopnost posunout spojovací bod odpružení pod horní trubkou umožňuje namontovat různé zadní tlumiče, které se přizpůsobí řadě možností cestování a umožňují jezdcům přizpůsobit své kolo jedinečným požadavkům každé jízdy.

  • Zadní trojúhelník využívá patentovaný asymetrický design se zesílenou levou stranou, což umožňuje kolu vyvažovat vyšší síly působící na opačné straně hnacího ústrojí. Výsledkem je vyváženější přenos energie, zlepšená rychlost a trakce. Asymetrie byla také maximalizována v dalších oblastech rámů, přičemž řetěz a sedlové vzpěry posouvají tento koncept na další úroveň, aby vydržely silné zrychlení, které jsou poskytovány v elitních cross-country závodech.

  • Zakázkově navržené, plně integrované kokpity šetří hmotnost a nabízejí vyšší přesnost řízení ve srovnání s dvoudílnou alternativou. Plně integrované vedení kabelů je také začleněno, stejně jako specifické ložisko hlavového složení, které má vnitřní zarážku, která zabraňuje přetočení řídítek.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Kola
Typ kola: Dogma XC
Kolo/rám: Rámová sada
Disc: Ano
Rok modelu: 2025
Popis barvy: Pure Red

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz