top of page

PINARELLO XC

310.png

Jaké konkrétní kola máme skladem ihned k prodeji, zjistíte zde.

664__resize__35c36db1e6fb18d3efad4f33c9351677.jpg

Rámy Dogma XC byly vyvinuty ve spolupráci s jezdci INEOS Grenadiers Tomem Pidcockem a Pauline Ferrand-Prévotovou.

Inovace:

  • Tento rám poskytuje extrémní tuhost zadního trojúhelníku a středového složení díky nadměrnému ložisku a otočnému bodu pro zadní trojúhelník.

  • Pouhé tři otočné body na zadním trojúhelníku obvykle brání pohybu zadního kola, ale jedinečná geometrie motocyklu a integrace pružných vzpěr umožňují přímější cestování. Tyto inovace také šetří hmotnost, zlepšují tuhost a poskytují lepší spojení mezi jezdcem a zadním kolem.

  • Kinematika zadního odpružení zohledňuje integraci pružných vzpěr pro maximalizaci přenosu energie při šlapání, poskytuje optimální kompresi/odskok při technických sjezdech a umožňuje maximální kontrolu jezdce. Použitím smíšeného systému ložisek a pouzder bylo také minimalizováno tření v každém otočném bodě. Pouzdra byla začleněna, protože jsou dostatečně odolná, aby absorbovala vysoký náraz a nízké rotační síly, které na ně působí, zatímco ložiska byla integrována tam, kde působí opačné síly (nízký náraz/vysoká rotace). To má za následek snížený rozptyl energie, zvýšenou reaktivitu zadní části a zvýšenou odolnost systému. Hodnoty anti-rise a anti-squat byly také studovány, aby se vytvořilo kolo, které vynikne jak v nejstrmějších stoupáních, tak v těch nejtechničtějších sjezdech.

  • Schopnost posunout spojovací bod odpružení pod horní trubkou umožňuje namontovat různé zadní tlumiče, které se přizpůsobí řadě možností cestování a umožňují jezdcům přizpůsobit své kolo jedinečným požadavkům každé jízdy.

  • Zadní trojúhelník využívá patentovaný asymetrický design se zesílenou levou stranou, což umožňuje kolu vyvažovat vyšší síly působící na opačné straně hnacího ústrojí. Výsledkem je vyváženější přenos energie, zlepšená rychlost a trakce. Asymetrie byla také maximalizována v dalších oblastech rámů, přičemž řetěz a sedlové vzpěry posouvají tento koncept na další úroveň, aby vydržely silné zrychlení, které jsou poskytovány v elitních cross-country závodech.

  • Zakázkově navržené, plně integrované kokpity šetří hmotnost a nabízejí vyšší přesnost řízení ve srovnání s dvoudílnou alternativou. Plně integrované vedení kabelů je také začleněno, stejně jako specifické ložisko hlavového složení, které má vnitřní zarážku, která zabraňuje přetočení řídítek.

960__resize__8376c23b18bdbf3f2afaf01d13364b04.jpg
Bez názvu.png
bottom of page